دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,722
تعداد مشاهده مقاله12,657,428
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,014,081

1.

Exploring the Relationship between Teacher Burnout, Personality Traits, and Psychological Distress among Iranian EFL Teachers: A Mixed-Methods Study

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 175-199
Sasan Baleghizadeh؛ Leyli Amiri Shayesteh

2.

Investigating Cultural Intelligence and Emotional Intelligence as Predictors of Burnout Among Iraqi EFL Teachers

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 73-92
Reza Bagheri Nevisi؛ Zeinab Alasadi

3.

Novice EFL Teachers' Preconceptions of Teaching English: A Case Study of Iranian Private Institutes

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 31-50
Amin Karimnia؛ Leila Barbareh

4.

Perceptions of EFL Teachers about Pedagogical Content knowledge: A Q Study

دوره 8، شماره 3، بهمن 2024، صفحه 65-96
Setayesh Sadeghi؛ Mohammad Aliakbari؛ Ali Yasini

5.

Teacher Individual Self-Efficacy and Collective Efficacy as Predictors of Teacher Work Engagement: The Case of Iranian English Teachers

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 167-186
Jalil Fathi؛ Saeed Nourzadeh؛ Arash Saharkhiz Arabani

6.

The Relationship between Teacher Agency and Burnout among Iranian EFL Teachers: The Moderating Effect of School Culture

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1403
Amir Soleimani؛ Rezvan Hakimzadeh

7.

بررسی رابطه بین خودکارآمدی،خودانگاره و فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی ایرانی: رویکرد مدل معادلات ساختاری

دوره 13، شماره 39، تیر 1400، صفحه 33-55
جلیل فتحی؛ مهران صمدی؛ سعید نورزاده؛ آرش سحرخیز عربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب