آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,478
تعداد مشاهده مقاله12,089,026
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,555,478

1.

Exploring the Relationship between Teacher Burnout, Personality Traits, and Psychological Distress among Iranian EFL Teachers: A Mixed-Methods Study

دوره 4، شماره 1، فروردین 2020، صفحه 175-199
Sasan Baleghizadeh؛ Leyli Amiri Shayesteh

2.

Investigating Cultural Intelligence and Emotional Intelligence as Predictors of Burnout Among Iraqi EFL Teachers

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 73-92
Reza Bagheri Nevisi؛ Zeinab Alasadi

3.

Novice EFL Teachers' Preconceptions of Teaching English: A Case Study of Iranian Private Institutes

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 31-50
Amin Karimnia؛ Leila Barbareh

4.

Perceptions of EFL Teachers about Pedagogical Content knowledge: A Q Study

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 مرداد 1403
Setayesh Sadeghi؛ Mohammad Aliakbari؛ Ali Yasini

5.

Teacher Individual Self-Efficacy and Collective Efficacy as Predictors of Teacher Work Engagement: The Case of Iranian English Teachers

دوره 5، شماره 2، مهر 2021، صفحه 167-186
Jalil Fathi؛ Saeed Nourzadeh؛ Arash Saharkhiz Arabani

6.

بررسی رابطه بین خودکارآمدی،خودانگاره و فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی ایرانی: رویکرد مدل معادلات ساختاری

دوره 13، شماره 39، تیر 1400، صفحه 33-55
جلیل فتحی؛ مهران صمدی؛ سعید نورزاده؛ آرش سحرخیز عربانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب