آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها916
تعداد مقالات7,528
تعداد مشاهده مقاله12,239,019
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,656,900

1.

Customer Behavior and Brand Promotion in Professional Sports Clubs: Developing Social Networks Marketing Model

دوره 3، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 49-69
Rasool Nazari؛ Elham Moshkelgosha؛ Mohsen Loghmani

2.

Design of Fuzzy Cognitive Mapping Model of Factors Affecting Personalized Advertising in the Sporting Goods Industry

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 213-230
Roghayeh Sarlab؛ Maryam Farid Fathi

3.

Exploring Entrepreneurial and Innovative Sports Opportunities During and After the Corona Crisis

دوره 2، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 41-56
Elham Khoshbakht Ahmadi؛ Malihe Sadat Aghaei Shahri؛ Seyed Morteza Azimzade

4.

How Can the Elite Sports in Iran Lead to the Promotion of the Sports Industry Businesses? An ISM-MICMAC Approach

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 145-168
Rasool Norouzi Seyed Hossini؛ Erfan Moradi؛ Maryam Amini

5.

Study on the Marketing Mix of the Iranian Football Industry

دوره 2، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 13-25
Roghayeh Sarlab؛ Zahra Alipour Nadinluoi؛ Nazila Mahmoudi

6.

ارزیابی نگرش‌های کلیشه‌ای نسبت به حضور زنان در مناصب مدیریتی صنعت ورزش

دوره 19، شماره 3، مهر 1400، صفحه 39-78
شهرزاد نیری؛ محمود دهقان نیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب