دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,754,506
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,075,596

1.

Developing a Paradigm Model for Sports Marketing in Iranian Schools

دوره 4، شماره 4، اسفند 2024، صفحه 45-65
Soroush Arianpour؛ Hadi Bagheri؛ Seyed Karim Saadat Mirghadim؛ Seyed Ehsan Hoseiny

2.

Experimental Marketing, Brand Equity, and Reputation of Customer Behaviors in Sports Venues

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 115-128
Shahab Bahrami؛ Mohammad Saeid Kiani؛ Leila Nazari؛ Leila Shahbazpour

3.

Presenting the Development Model of Active Sports Tourism with an Economic Approach: the Share of Health-Oriented Sports in the Gross Domestic Product

دوره 4، شماره 4، اسفند 2024، صفحه 67-87
Zahra Sohrabi؛ Mehrdad Moharam Zadeh؛ Rasool Nazari

4.

Propellants of Promoting Productivity Professional Football Clubs in Iran

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 107-125
Bahareh Yabalooie؛ Rasool Nazari؛ Tayebeh Zargar

5.

Study on the Marketing Mix of the Iranian Football Industry

دوره 2، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 13-25
Roghayeh Sarlab؛ Zahra Alipour Nadinluoi؛ Nazila Mahmoudi

6.

The Viewpoint of Sports Clubs’ Managers on Sports Marketing

دوره 2، شماره 1، فروردین 2022، صفحه 103-114
Jalil Pourzarnegar


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب