دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,923
تعداد مشاهده مقاله13,386,096
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,508,533

1.

الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 131-176
هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب