آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها912
تعداد مقالات7,493
تعداد مشاهده مقاله12,141,447
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,590,809

1.

بررسی اثرات رقابت در بازار محصول بر سیاست تقسیم سود نقدی شرکت‌ها

دوره 1، شماره 3، دی 1392، صفحه 1-24
محمد نمازی؛ غلامرضا رضایی

2.

بررسی اثر رقابت بالفعل و بالقوۀ بازار محصول بر سطح کیفیت افشای شرکتهای بورسی با بهره‌گیری از تکنیک تحلیل عاملی روی متغیرهای رقابت

دوره 2، شماره 4، دی 1393، صفحه 91-112
سید علی واعظ؛ محمدحسین قلمبر؛ نسرین قنواتی

3.

بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر کیفیت سود شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 4، شماره 4، دی 1393، صفحه 19-34
علی غیوری مقدم؛ حمیدرضا حاجب؛ حجت پارسا

4.

بررسی رابطه رقابت در بازار محصول با ریسک سقوط قیمت سهام شرکت های پذیرفته شده در بازار بورس اوراق بهادار تهران

دوره 8، شماره 4، دی 1397، صفحه 299-320
امید پورحیدری؛ میلاد ضیاقاسمی؛ محمد عبدزاده کنفی

5.

تأثیر رقابت در بازار محصول بر کارایی سرمایه‌گذاری در نیروی کار با تأکید بر نقش محدودیت در تأمین مالی

دوره 10، شماره 2، تیر 1401، صفحه 77-98
غلامرضا رضایی؛ رضا تقی زاده؛ محمد صادق زاده مهارلویی؛ رامین زراعتگری

6.

تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت

دوره 9، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 195-218
محمد حسین قائمی؛ امیر صابر

7.

رقابت در بازار محصول و تأثیر آن بر سه معیار مهم در تصمیم‌گیری؛ هزینه نمایندگی، ساختار سرمایه و هزینه سرمایه

دوره 7، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 67-84
سحر سپاسی؛ مرتضی کاظمپور؛ منور شعبانی مازوئی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب