آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,388
تعداد مشاهده مقاله11,849,609
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,346,997

1.

بررسی تأثیر متغیرهای کلان اقتصادی و رقابت بازار محصول بر کیفیت سود: رویکرد معادلات ساختاری

دوره 10، شماره 3، مهر 1399، صفحه 235-260
محمد رمضان احمدی؛ عبدالمجید آهنگری؛ حمیدرضا حاجب

2.

تأثیرپذیری رابطۀ ساختار سرمایه و عملکرد مالی شرکت‌ها از رقابت بازار محصول و نوع استراتژی کسب‌وکار شرکت‌ها

دوره 2، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 39-58
حسین رضایی دولت آبادی؛ سید فتح الله امیری عقدایی؛ بتول رفعت؛ فاطمه ایزدی

3.

تاثیر ارتباطات سیاسی بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت با تاکید بر رقابت بازار محصول

دوره 9، شماره 3، آذر 1398، صفحه 301-325
رسول برادران حسن زاده؛ عیسی ابیضی؛ رامین نامور

4.

رقابت بازار محصول و حق الزحمه حسابرسی: با تاکید بر نقش حاکمیت شرکتی

دوره 7، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 33-52
محمد مرادی؛ فاطمه محقق

5.

ریسک سقوط قیمت سهام و اثر آن بر رقابت بازار محصول

دوره 8، شماره 3، مهر 1397، صفحه 71-85
زهرا فضل الهی دهکردی؛ فرشید احمدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب