آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها898
تعداد مقالات7,387
تعداد مشاهده مقاله11,845,812
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,342,631

1.

ارائه مدل محتوایی عدم مسئولیت‌پذیری‌ اجتماعی مؤثر بر تنفر از برند (مورد مطالعه:صنعت بانکداری ایران)

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 79-114
سارا صدیقی کراده؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ علیرضا امینی

2.

ارتباط مسئولیت‌ اجتماعی و پاداش هیأت مدیره

دوره 9، شماره 4، دی 1398، صفحه 83-100
رویا دارابی؛ ساره پهلوان

3.

بررسی عوامل موثر بر نگرش مشتریان به بسته بندی سبز و قصد خرید آنها

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 218-224
طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ علیرضا مسیبی؛ مهدی نجفی سیاهرودی؛ سید مسلم علوی

4.

تأثیر تجربه ی غرقگی بر رفتار خودتوسعه ای و عملکرد آموزشی معلمان با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی

دوره 19، شماره 3، مهر 1402، صفحه 159-177
عالمه کیخا؛ سجاد کیخا

5.

تأثیر خانوادگی بودن شرکت‌ها بر رابطه بین مسئولیت‌ اجتماعی و مدیریت سود

دوره 10، شماره 3، مهر 1399، صفحه 93-115
جاوید یاراحمدی؛ عبداله محمدی

6.

تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید

دوره 5، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 82-53
کبری بخشی زاده برج

7.

تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)

دوره 4، شماره 3، آذر 1396، صفحه 109-142
مجید اسماعیل پور؛ فرشاد آرام

8.

تبین و تحلیل نقش تعدیلگر اندازه شرکت درتاثیر مسئولیت اجتماعی برعملکرد مالی شرکت ها، مبتنی برتکنیک فراتحلیل

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 241-270
سمیه حسینی عقدایی؛ روح الله کمائی؛ ندا شاهمیرزالو؛ فاضل سیدی

9.

تعهد سازمانی کارکنان به مثابه عاملی کلیدی در مسئولیت اجتماعی سازمان

دوره 1، شماره 1، تیر 1402، صفحه 68-93
جواد معدنی؛ فتاح شریف زاده؛ اشرف یاوری

10.

جهان‌شهروندی شرکتی؛ از مفاهیم تا اقدامات

دوره 7، شماره 1، فروردین 1396، صفحه 17-34
رضوان حجازی؛ نهاله حیاتی

11.

رابطه افشای مسئولیت اجتماعی بر عملیات حسابرسی شرکت

دوره 13، شماره 3، آذر 1402، صفحه 93-114
هانیه حکمت؛ شکوفه علیزاده؛ وحید حیدرزاده خلیفه کندی

12.

طراحی مدل وزنی شاخص‌های قیمت‌گذاری ارزش برند در صنعت خودرو

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 شهریور 1402
مهسا کربلایی؛ حسین وظیفه دوست؛ کریم حمدی

13.

مدل سازی مسئولیت اجتماعی در حوزه بازاریابی سبز محصولات ارگانیک با تاکید بر دلبستگی به برند

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 89-98
روزا طاعتی؛ عبدالحمید ابراهیمی؛ حمیدرضا سعیدنیا؛ زهرا علیپور درویشی؛ محمد طالقانی

14.

مروری بر پژوهش‌های حسابداری اجتماعی و زیست محیطی در 25 سال گذشته

دوره 8، شماره 2، تیر 1397، صفحه 121-137
علیرضا جوادی پور

15.

مسئولیت پذیری اجتماعی و احساسات سرمایه‌گذاران با رویکرد معادلات همزمان

دوره 12، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 61-80
محمد جواد زارع بهنمیری؛ احمد نظری شمس آبادی؛ نیلوفر بیکی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب