دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها939
تعداد مقالات7,734
تعداد مشاهده مقاله12,757,308
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,077,187

1.

آزمون عشق به برند در میان اعضای شبکه‌های اجتماعی در ایران بر اساس مدل آلبرت و همکاران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 11-32
میراحمد امیرشاهی؛ حمیدرضا یزدانی؛ محمود محمدیان؛ نسیم تقوی فرد

2.

آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 169-209
حسین نوروزی؛ رویا بیگی

3.

بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برندخریداران گوشی تلفن همراه در تهران

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 67-92
هاشم آقازاده؛ محمد علی شاه حسینی؛ فاطمه پریشان

4.

بررسی تأثیر جنسیت برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده با نقش میانجی مشارکت برند مصرف‌کننده و عشق به برند

دوره 7، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 169-211
محمدامین ترابی؛ ارکیده حامدی؛ آیت الله ممیز؛ الهه مولائی یگانه

5.

بررسی تأثیر شخصیت برند و ابعاد آن بر روی عشق به برند، وفاداری و تبلیغات دهان‌به‌دهان (موردمطالعه: خرده‌فروشی‌های اینترنتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای)

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 183-217
فراز صادق وزیری؛ سهیلا خادمی؛ مهدی طیب زاده

6.

پیشایندها و پسایندهای عشق به برند؛ از شیفتگی برند مصرف کننده آنلاین تا نیت خلق ارزش برند (مورد مطالعه برند افق کوروش)

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 175-220
علی علیرضایی بجستانی؛ امید بهبودی؛ زهرا محمد زاده

7.

تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره )

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 61-92
فاطمه رحیمی چیتگر؛ علیرضا مقدسی

8.

تدوین الگوی رقابت‌پذیری برند خرده‌فروشی با رویکرد داده بنیاد

دوره 8، شماره 3، آذر 1400، صفحه 44-15
محمد نورانی کوتنایی؛ حسین رضایی دولت آبادی؛ مجید محمدشفیعی

9.

نقش جنسیت برند بر شکل‌گیری رفتار شوق محور مصرف‌کننده

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 86-137
سهیلا خدامی؛ حسین نوروزی؛ فاطمه آقامولایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب