آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها893
تعداد مقالات7,344
تعداد مشاهده مقاله11,808,254
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,304,014

1.

اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و سبک های یادگیری دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه

دوره 16، شماره 3، مهر 1399، صفحه 89-115
غلامرضا گل محمد نژاد بهرامی؛ وجیهه اصغر زاده

2.

اثربخشی آموزش کنترل افکار مزاحم بر مدیریت زمان و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان دبیرستان

دوره 14، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 107-124
فاطمه خلج؛ شعله امیری؛ احمد عابدی

3.

بررسی رابطه خودکارآمدی تحصیلی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان دختر سال دوم دبیرستان شهر تهران (گرایش های علوم ریاضی و علوم انسانی)

دوره 4، شماره 2، تیر 1385، صفحه 29-45
منصوره کریم زاده؛ نیک چهره محسنی

4.

پیش‌بینی تحصیل‌گریزی بر اساس معنای تحصیل، خودکارآمدی تحصیلی و تنشگرهای تحصیلی

دوره 18، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 33-46
فریبا فرازی

5.

تأثیر تمایزیافتگی خود بر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان استثنایی مقطع ابتدایی: نقش میانجی انگیزۀ پیشرفت تحصیلی و جهت گیری هدف

دوره 20، شماره 1، اردیبهشت 1403، صفحه 91-108
ابراهیم نامنی؛ سید احمد محمدی حسینی؛ مرضیه جمالیان؛ آزاده مذهب یوسفی

6.

تبیین علّی سرزندگی تحصیلی بر اساس تعامل معلّم- دانش‌آموز ، خودکارآمدی و امید تحصیلی

دوره 17، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 203-227
ابوالفضل فرید؛ توحید اشرف زاده

7.

تبیین علّی کمال‌گرایی دختران بر اساس صفات تاریک شخصیت، خود ارزشمندی مشروط و خودکارآمدی تحصیلی

دوره 21، شماره 2، تیر 1402، صفحه 151-178
توحید اشرف زاده؛ سیاوش شیخ علیزاده

8.

تعیین اثربخشی آموزش کفایت اجتماعی براساس مدل فلنر بر خودکارآمدی تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش آموزان با پیشرفت تحصیلی پایین

دوره 17، شماره 4، دی 1400، صفحه 125-148
باقر سرداری

9.

رابطه ی کمال گرایی با اهمال کاری تحصیلی: نقش واسطه ای متغیرهای خودکارآمدی تحصیلی، عزت نفس و خودناتوان سازی تحصیلی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 207-236
کوثر رئوف؛ ملوک خادمی اشکذری؛ زهرا نقش

10.

مقایسه مدل علّی رابطه سرزندگی و درگیری تحصیلی با نقش میانجی‌گر‌ خود کارآمدی تحصیلی در دانش‌آموزان دختر و پسر متوسطه دوم

دوره 15، شماره 4، بهمن 1398، صفحه 251-282
محمد اسماعیل زاده آشینی؛ یاسر گراوند؛ رضا منصوری کریانی؛ علیرضا حاجی یخچالی

11.

مقایسه مفهوم خود، خودکارآمدی تحصیلی، هوش هیجانی، باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیش‌بینی پیشرفت تحصیلی آنها

دوره 6، شماره 3، مهر 1389، صفحه 45-72
راضیه ظهره وند



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب