دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها960
تعداد مقالات7,923
تعداد مشاهده مقاله13,386,384
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,508,835

1.

الگوی گوناگونی نسل‌ها در رفتار مصرف‌کننده و تبیین آن با تأکید بر نگرش به آمیختۀ بازاریابی (مورد مطالعه: برند پوشاک)

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 131-176
هوشمند باقری قره بلاغ؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ عادل آذر؛ عظیم زارعی

2.

بررسی تفاوت زنان و مردان در زمینه تاثیرپذیری از نفوذ دیگران در خرید (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان)

دوره 9، شماره 2، مهر 1390، صفحه 105-132
بهرام رنجبریان؛ مجتبی براری؛ منیره صالح نیا؛ مرضیه براری


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب