دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,762
تعداد مشاهده مقاله12,829,242
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,139,889

1.

Identifying and Prioritizing the Factors Affecting Brand Development of the Khorasan Razavi Volleyball Board

دوره 3، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 85-99
Seyed Mohammad Mahdi Mousavi؛ Ehsan Asadollahi؛ Akbar Marefati

2.

The Private Companies, and Sponsorship Motivation: A Case Study in Persian Gulf Premier League

دوره 3، شماره 3، آذر 2023، صفحه 29-44
Mohammad Zare Abandansari؛ Nasrin Azizian Kohan

3.

آسیب‌شناسی جایگاه تصویر در فرهنگ جهانی با رویکرد انسان‌شناسی تصویر

دوره 6، شماره 2، دی 1400، صفحه 69-80
فریماه فاطمی؛ عفت السادات افضل طوسی

4.

بررسی تطبیقی ارزش‌های مصرفی زنان شاغل و خانه‌دار شهر یزد و عوامل مؤثر بر آن

دوره 12، شماره 2، دی 1393
مهناز فرهمند

5.

بررسی عوامل موثر بر انگیزه های زنان از تماشای سریالهای شبکه ماهواره ای جم (GEM TV) (مطالعه موردی: زنان شهر کامیاران)

دوره 14، شماره 3، مهر 1395، صفحه 137-170
حمید عزیزی؛ سید محمد مهدیزاده

6.

بررسی میزان استقبال دختران روستایی از سریال‌های ماهواره‌ای و راهکارهای کاهش اثرات منفی آن

دوره 10، شماره 3، آذر 1401، صفحه 77-102
مریم قاسمی؛ سمانه میرعلی جانی

7.

تحلیل مراحل برقراری ارتباط مخاطب در «چیدمان‌ دیجیتال تعاملی آیینه» با تکیه بر نظریه تحلیل چارچوب اروینگ گافمن

دوره 8، شماره 2، مهر 1402، صفحه 163-172
فریماه فاطمی؛ زهرا رهبرنیا

8.

تحلیلی بر کارت‌پستال‌های عصر قاجار به مثابه عرصه نمایش تصاویر عکاسی

دوره 7، شماره 2، دی 1401، صفحه 153-164
محمد زرقی

9.

حدیث به مثابه «رسانه»؛ بازتاب مضامین سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در احادیث امام حسن مجتبی(ع)

دوره 12، شماره 2، شهریور 1394، صفحه 81-100
سامان خدایاری

10.

رابطة استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان و پای‌بندی به هویت فرهنگی در زنان شهر تهران

دوره 14، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 187-216
امید بهرامیان؛ هدا یاقوتی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب