آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها877
تعداد مقالات7,212
تعداد مشاهده مقاله11,657,167
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,166,258

1.

Design of Fuzzy Cognitive Mapping Model of Factors Affecting Personalized Advertising in the Sporting Goods Industry

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 213-230
Roghayeh Sarlab؛ Maryam Farid Fathi

2.

Exploring the Factors Affecting Sports Tourism Destination Image

دوره 3، شماره 3، آذر 2023، صفحه 67-88
Asma Emami؛ Majid Javid؛ Mahrdad Moharamzadeh؛ Masoud Imanzadeh

3.

Modelling the Relationship between Environmental Graphics and Feeling of Security in Spectators of Iranian Soccer Stadiums

دوره 1، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 79-98
Abbas Nazarian Madavani؛ Amir Hosain Monazzami؛ Hadi Barati

4.

استعاره های تصویری در تبلیغات: تحلیل کتاب سنجی و مصورسازی

دوره 11، شماره 1، فروردین 1403
آیدا شیوا؛ معصومه حسین زاده شهری؛ میراحمد امیرشاهی؛ محمدرحیم اسفیدانی

5.

الگوی نمایش کلیشه‌های جنسیّتی در تبلیغات تلویزیونی سیما

دوره 13، شماره 2، تیر 1394، صفحه 171-202
مسعود کیانپور؛ شهناز اصلانی

6.

بررسی شکست هاله و اصالت مفهوم زن در تبلیغات عصر پست مدرن و نمود آن در ایران

دوره 12، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 69-82
نیلوفر شکرابی؛ بهروز محمودی بختیاری

7.

بررسی مفهوم "نگاه خیرۀ لاکانی" در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه

دوره 13، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 34-46
نیلوفر شکرابی؛ بهروز محمودی بختیاری

8.

تأثیر درگیری ذهنی و تردید نسبت به بازاریابی خیرخواهانه بر نگرش مصرف کنندگان به برند، تبلیغات و قصد خرید

دوره 5، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 82-53
کبری بخشی زاده برج

9.

تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84

دوره 10، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 35-44
فهیمه دانشگر؛ عاطفه لبوحسینی

10.

رابطه تکنیک‌های دیجیتالی با خلاقیت در آگهی‌های مطبوعاتی در ایران

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 19-28
فهیمه دانشگر؛ حدیث حاتم وند

11.

ریزوارگی روایت در گفتمان تبلیغاتی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 تیر 1402
مائده حسینی کومله؛ حمیدرضا شعیری

12.

کاربردشناسی و کاربست آن در آگهی‌های تجاری: آگهی دورتو

دوره 13، شماره 41، دی 1400، صفحه 209-227
سمانه رفاهی

13.

واکاوی تأثیر تبلیغات مبتنی بر واکنش ارادی اوج‌گیری حسی (ASMR)، بر پرسونای برند با رویکرد نتنوگرافی

دوره 9، شماره 2، تیر 1401، صفحه 13-42
داود فیض؛ سیما علی پور؛ مریم اصغری نجیب



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب