آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,491
تعداد مشاهده مقاله12,127,051
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,579,666

1.

The Effect of Online Advertising of Football Players on Fans' Purchase Intention with the Mediating Role of Players' Popularity

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 111-124
Fereshteh Aghajani؛ Vajiheh Javani

2.

The Effect of Social Media Marketing Programs in the Online Retail Industry on Purchase of Sporting Goods

دوره 1، شماره 2، مهر 2021، صفحه 75-94
Hossein Norouzi؛ Fatemeh Darvish؛ Mohammad Mesbahi

3.

الگوهای ذهنی خریداران لوازم آشپزخانه خارجی با استفاده از روش کیو

دوره 5، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 183-216
حامد خراسانی طرقی؛ نیلوفر کشاورزی

4.

تاثیر ادراکات از شخصیت برند بر تمایل به خرید: نقش تفاوت‌های فرهنگی و سازگاری مشتری و برند

دوره 2، شماره 2، دی 1394، صفحه 45-68
مجید محمدشفیعی؛ یزدان رحمت بادی

5.

سنجش تاثیر تاییدکننده مشهور بر قصد خرید از طریق تصویر برند، نگرش و باورپذیر بودن تبلیغ

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 13-54
زهرا محمدحسینی؛ مجید اسماعیل پور؛ منیژه بحرینی‌زاد

6.

عوامل مؤثر بر قصد خرید برندهای لوکس بر اساس نظریه تعمیم‌یافته رفتار برنامه‌ریزی‌شده

دوره 5، شماره 3، آذر 1397، صفحه 15-58
محمود محمدیان؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ مهناز لاری

7.

فراتحلیل عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز (مورد مطالعه: پژوهش‌های انجام گرفته در ایران)

دوره 4، شماره 2، تیر 1396، صفحه 173-200
قاسم بخشنده؛ علی کاظمی

8.

نقش بازاریابی پارتیزانی در رفتار حین خرید مصرف‌کنندگان محصولات الکترونیک (موردمطالعه: مشتریان نسل وای شهر تهران)

دوره 7، شماره 2، تیر 1399، صفحه 151-182
ابوالفضل خسروی؛ احد رنجبر

9.

نقش دوگانه تجربه خرید مصرف‌کننده در قصد خرید مجدد محصولات بدلی و اصلی برندهای لوکس

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 39-66
مهدی جعفرزاده کناری؛ قاسم بخشنده؛ عبدالحمید ابراهیمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب