آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,478
تعداد مشاهده مقاله12,089,073
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,555,497

1.

Customers' Buying Intention on Sports Products Domestic Brands

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 217-227
Seyed Jalal Hasanzadeh؛ Farzad Nobakhat؛ Mohammad Zare Abandansari

2.

آمیختگی با برند در خود پنداره در رابطه‌ی عشق، وفاداری و هواداری برند (مطالعه موردی: کاربران رسانه‌ی اجتماعی اینستاگرام)

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 169-209
حسین نوروزی؛ رویا بیگی

3.

بررسی رابطه بین سبک های زندگی والس با وفاداری به برند محصولات با فناوری پیشرفته با استفاده از مدل آناندان و همکاران (مورد مطالعه: برند سامسونگ در صنعت رسانه دیجیتال)

دوره 3، شماره 1، اردیبهشت 1395، صفحه 13-40
کبری بخشی زاده برج؛ رقیه صالحیان فرد؛ محمد تقی قربانی فاراب

4.

پیامد های تاثیر جامعه برند مبتنی بر رسانه ی اجتماعی بر اعتماد و وفاداری به برند

دوره 3، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 65-88
حمیدرضا سعیدنیا؛ آمنه قهرمانی؛ مهدی ایران نژاد پاریزی

5.

تأثیر بازاریابی تعاملی بر وفاداری به برند با تبیین نقش میانجی شیفتگی به برند و شهرت سازمانی

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 209-248
سید مهدی موسوی مطلق؛ حجت طاهری گودرزی

6.

تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند

دوره 2، شماره 1، مهر 1394، صفحه 93-114
زهره دهدشتی شاهرخ؛ علی یاراحمدی؛ حنظله زینوند لرستانی؛ عاطفه کاشی پزان جوان

7.

تأثیر واکنش به تبلیغات نقطه خرید بر وفاداری به برند فروشگاهی با نقش میانجی خود پنداره مشتری

دوره 7، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 213-260
ناصر سیف اللهی؛ حسین رحیمی کلور؛ مصطفی شیرنژادمغانلو

8.

تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی

دوره 3، شماره 3، مهر 1395، صفحه 181-214
محمد رضا کریمی علویجه؛ مهدی حقیقی کفاش؛ مهسا نظری

9.

تاثیر هویت جوامع برند و مشوق‌ها بر وفاداری به برند از طریق تعاملات آنلاین برند (مورد مطالعه: کاربران اینستاگرام برند پاندورا)

دوره 8، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 169-206
امید بهبودی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ احمد محمدی کوشکی

10.

مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی

دوره 3، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 123-156
مهدی نیکفرجام؛ ساره عبدالوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب