آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها911
تعداد مقالات7,489
تعداد مشاهده مقاله12,119,698
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,569,543

1.

Developing the Brand Equity of Football Clubs: The Partial Role of Identity Distinction, Identity Attractiveness, and Fan-Team Identification (Case Study: Iranian Premier Football League)

دوره 3، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 13-28
Akbar Jaberi

2.

Factors Affecting the Branding of Sports Goods and its Relationship with the Purchase of Sports Goods in Schools

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 287-299
Roghayeh Sarlab؛ Mohammad Rasoul Khodadadi؛ Rasoul Asli

3.

Identifying and Prioritizing the Factors Affecting Brand Development of the Khorasan Razavi Volleyball Board

دوره 3، شماره 1، فروردین 2023، صفحه 85-99
Seyed Mohammad Mahdi Mousavi؛ Ehsan Asadollahi؛ Akbar Marefati

4.

The Effect of Brand Association on Brand Equity of FC Persepolis Football Team with the Mediating Role of Fan-Team Identification

دوره 2، شماره 2، مهر 2022، صفحه 127-144
Farzaneh Mazloomi Soveini

5.

The Factors Affecting the Development of Advertising through Social Media to Influence the Sport Product Customers’ Behavior Intentions

دوره 4، شماره 1، اردیبهشت 2024، صفحه 63-85
Ali Karimi؛ Peyman Akbari

6.

ارائه مدل ارتقای تصویر برند نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

دوره 6، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 187-239
محسن براری؛ نوذر امین صارمی؛ فاطمه زرگران خوزانی

7.

ارائه مدل برندسازی محصولات فناورانه در شرکت‌های دانش بنیان

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 91-132
قاسم زارعی؛ مهرداد ناصرپور

8.

ارائه مدل واکاوی مفهوم تصویر برند مبتنی بر یک مرور نظام‌مند

دوره 9، شماره 3، مهر 1401، صفحه 13-58
منیژه حقیقی نسب

9.

ارزیابی تأثیر مدیریت دانش از طریق مدیریت دانش اکتساب‌ شده از مشتریان و ارتقاء تأثیر برند: بررسی بانک تجارت

دوره 7، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 157-180
زهرا رزمی؛ یاسمن اسماعیلی

10.

برندسازی سیاست‌های عمومی؛ مزایا، چالش‌ها و راه‌کارها

دوره 8، شماره 2، تیر 1400، صفحه 52-83
اشرف رحیمیان

11.

تأثیر محیط کلان کشور مقصد و برندینگ بر عملکرد صادراتی فرش دستباف ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1398، صفحه 83-113
نازیلا نیاکان لاهیجی؛ منیژه حقیقی نسب؛ آمنه خدیور

12.

تأثیر هم‌خوانی شخصیت مصرف‌کننده و برند بر اعتماد و دلبستگی مصرف‌کننده به برند و نقش تعدیل‌گر درگیری ذهنی با محصول

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 33-60
شهریار عزیزی؛ صائب شکرگزار

13.

تفسیر و نگرش مشتریان از هدف و نحوه برندسازی در ارائه محصول با استفاده از استراتژی مشارکت برند در میان قومیتهای اصلی ایران

دوره 1، شماره 2، تیر 1393، صفحه 85-106
اسماعیل شاه طهماسبی؛ منیره ابویی؛ سارا شمس الهی

14.

شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت

دوره 5، شماره 4، اسفند 1397، صفحه 85-106
محمدرضا حمیدی زاده؛ آذین ساکی پور؛ سید مهدی جلالی

15.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر وفادار سازی مشتریان در فرآیند برند سازی جایگاه‌های سوخت‌رسانی

دوره 6، شماره 3، مهر 1398، صفحه 15-60
کاظم عسکری فر؛ محمدحسین رونقی؛ ریحانه ره نورد

16.

طراحی مدل برندسازی کارفرما در مرکز آمار ایران با رویکرد آمیخته

دوره 10، شماره 3، آبان 1402، صفحه 221-262
کوثر شاکری؛ کریم حمدی؛ حسین وظیفه دوست

17.

طراحی مدل فرایندی برندسازی کارآفرینانه در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی

دوره 1، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 13-44
سید حمید خداداد حسینی؛ امیر محمد گلابی؛ جهانگیر یدالهی

18.

طراحی و تبیین الگوی رفتارهای برندساز منابع انسانی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 215-250
علی شریعت نژاد

19.

عوامل کلیدی موفقیت در احیای برندهای گورستانی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 111-142
سیدنجم الدین موسوی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب