
تعداد نشریات | 25 |
تعداد شمارهها | 956 |
تعداد مقالات | 7,845 |
تعداد مشاهده مقاله | 13,294,194 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 9,426,136 |
1. | An Investigation into Textual Input Enhancement and Output Production in Relation to the Noticing of English Relative Clauses: The Case of Iranian EFL Learners | |||
دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 7-27 | ||||
Somayeh Sadeghi؛ Parviz Maftoon؛ Masood Yazdanimoghadam | ||||
2. | ارزشیابی میزان اثربخشی نظام یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث | |||
دوره 6، شماره 3، مهر 1389، صفحه 137-183 | ||||
فریدون یزدانی؛ عیسی ابراهیم زاده؛ بهمن زندی؛ احمد علی پور؛ حسین زارع | ||||
3. | امکانسنجی فراگیری سواد بصری در شکل عام بر مبنای رویکرد نشانهشناختی | |||
دوره 7، شماره 12، شهریور 1403، صفحه 28-40 | ||||
زهرا پاکزاد؛ حبیبه روضه خوان آخونی | ||||
4. | بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانشآموزان | |||
دوره 9، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 57-75 | ||||
محمدحسن امیرتیموری؛ مهدی بدلی؛ اسماعیل زارعی زوارکی | ||||
5. | تأثیر آموزش مبتنی بر جستجوگری وب برانگیزش پیشرفت و یادگیری دانش آموزان چندپایه در درس علوم تجربی | |||
دوره 18، شماره 2، تیر 1401، صفحه 155-172 | ||||
افسانه حمزه یی؛ محسن باقری؛ عبداله بخشعلی | ||||
6. | تاثیر آموزش به شیوهی معمول و ترکیبی بر خلاقیت، انگیزش و یادگیری فارسیآموزان غیرایرانی | |||
دوره 10، شماره 28، آذر 1397، صفحه 219-241 | ||||
سید رسول عمادی؛ امیررضا وکیلی فرد؛ یونس فرخنده | ||||
7. | تفاوتهای تاثیرگذاری سطوح پردازش لغت در پردازش اسم و فعل در زبان دوم و اهمیت آن در آموزش زبان انگلیسی | |||
دوره 9، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 147-162 | ||||
فاطمه طبسی مفرد؛ رضا غفارثمر؛ رامین اکبری | ||||
8. | دلالت های تربیتی داستان موسی و خضر | |||
دوره 11، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 151-178 | ||||
زهرا محققیان | ||||
9. | رویکرد کلاس درس معکوس: نرمافزارهای نوظهور، کارکردها و موانع | |||
دوره 18، شماره 4، دی 1401، صفحه 27-45 | ||||
اسماعیل جعفری؛ عیسی قلیزاده؛ عباس احمدی | ||||
10. | سه سوسازی، امکانی برای ارتقای کیفیت پژوهشهای یادگیری الکترونیکی: مقایسه بین پژوهشهای انجام شده در ایران و خارج | |||
دوره 7، شماره 3، آبان 1390، صفحه 7-7 | ||||
فرهاد سراجی | ||||
11. | شناسایی سطح دانش مولد ایران 1404 در منطقه با رویکرد پیچیدگی اقتصادی | |||
دوره 5، شماره 3، مهر 1396، صفحه 29-50 | ||||
بهروز شاهمرادی؛ مهسا صادقی سیاهکلی | ||||
12. | مقایسه اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی | |||
دوره 10، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 98-120 | ||||
راضیه برزگر؛ خدیجه علیآبادی؛ محمدرضا نیلی | ||||
13. | مقایسه رابطه بین انواع سبکهای تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانشآموزان دختر و پسر مدارس فنی و حرفهای شهرستان تهران | |||
دوره 5، شماره 3، مهر 1388، صفحه 125-144 | ||||
علی اکبر عبداله زاده | ||||
14. | نگاهی تحلیلی به رابطۀ روش تعامل آموزشی با ماندگاری دانشجویان در آموزش الکترونیکی | |||
دوره 10، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 9-31 | ||||
مهران فرج اللهی؛ امیر حسین محمودی؛ مهدی موسی کاظمی؛ عیسی ابراهیم زاده؛ مهدی محمودی | ||||
15. | واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم | |||
دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 161-186 | ||||
عرفانه قاسم پور؛ مرضیه دهقانی؛ محمود تلخابی؛ کمال درانی؛ کیوان صالحی | ||||
|