دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها956
تعداد مقالات7,845
تعداد مشاهده مقاله13,294,194
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,426,136

1.

An Investigation into Textual Input Enhancement and Output Production in Relation to the Noticing of English Relative Clauses: The Case of Iranian EFL Learners

دوره 6، شماره 1، مرداد 2022، صفحه 7-27
Somayeh Sadeghi؛ Parviz Maftoon؛ Masood Yazdanimoghadam

2.

ارزشیابی میزان اثربخشی نظام یادگیری الکترونیکی دانشکده مجازی علوم حدیث

دوره 6، شماره 3، مهر 1389، صفحه 137-183
فریدون یزدانی؛ عیسی ابراهیم زاده؛ بهمن زندی؛ احمد علی پور؛ حسین زارع

3.

امکان‌سنجی فراگیری سواد بصری در شکل عام بر مبنای رویکرد نشانه‌شناختی

دوره 7، شماره 12، شهریور 1403، صفحه 28-40
زهرا پاکزاد؛ حبیبه روضه خوان آخونی

4.

بررسی تأثیر استفاده از اصول اولیه آموزش مریل بر میزان یادگیری و یادداری دانش‌آموزان

دوره 9، شماره 4، اسفند 1392، صفحه 57-75
محمدحسن امیرتیموری؛ مهدی بدلی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

5.

تأثیر آموزش مبتنی بر جستجوگری وب برانگیزش پیشرفت و یادگیری دانش آموزان چندپایه در درس علوم تجربی

دوره 18، شماره 2، تیر 1401، صفحه 155-172
افسانه حمزه یی؛ محسن باقری؛ عبداله بخشعلی

6.

تاثیر آموزش به شیوه‌ی معمول و ترکیبی بر خلاقیت، انگیزش و یادگیری فارسی‌آموزان غیرایرانی

دوره 10، شماره 28، آذر 1397، صفحه 219-241
سید رسول عمادی؛ امیررضا وکیلی فرد؛ یونس فرخنده

7.

تفاوت‌های تاثیرگذاری سطوح پردازش لغت در پردازش اسم و فعل در زبان دوم و اهمیت آن در آموزش زبان انگلیسی

دوره 9، شماره 22، اردیبهشت 1396، صفحه 147-162
فاطمه طبسی مفرد؛ رضا غفارثمر؛ رامین اکبری

8.

دلالت های تربیتی داستان موسی و خضر

دوره 11، شماره 4، بهمن 1394، صفحه 151-178
زهرا محققیان

9.

رویکرد کلاس درس معکوس: نرم‌افزارهای نوظهور، کارکردها و موانع

دوره 18، شماره 4، دی 1401، صفحه 27-45
اسماعیل جعفری؛ عیسی قلیزاده؛ عباس احمدی

10.

سه سوسازی، امکانی برای ارتقای کیفیت پژوهش‌های یادگیری الکترونیکی: مقایسه بین پژوهش‌های انجام شده در ایران و خارج

دوره 7، شماره 3، آبان 1390، صفحه 7-7
فرهاد سراجی

11.

شناسایی سطح دانش مولد ایران 1404 در منطقه با رویکرد پیچیدگی اقتصادی

دوره 5، شماره 3، مهر 1396، صفحه 29-50
بهروز شاهمرادی؛ مهسا صادقی سیاهکلی

12.

مقایسه اثربخشی طراحی آموزشی مبتنی بر الگوی گانیه و دیک و کاری بر یادگیری، یادداری و انگیزش پیشرفت تحصیلی

دوره 10، شماره 1، خرداد 1393، صفحه 98-120
راضیه برزگر؛ خدیجه علی‌آبادی؛ محمدرضا نیلی

13.

مقایسه رابطه بین انواع سبک‌های تفکر با میزان یادگیری مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات در میان دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس فنی و حرفه‌ای شهرستان تهران

دوره 5، شماره 3، مهر 1388، صفحه 125-144
علی اکبر عبداله زاده

14.

نگاهی تحلیلی به رابطۀ روش تعامل آموزشی با ماندگاری دانشجویان در آموزش الکترونیکی

دوره 10، شماره 4، اسفند 1393، صفحه 9-31
مهران فرج اللهی؛ امیر حسین محمودی؛ مهدی موسی کاظمی؛ عیسی ابراهیم زاده؛ مهدی محمودی

15.

واکاوی نظریه شناخت موقعیتی و نسبت آن با تربیت معلم

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1398، صفحه 161-186
عرفانه قاسم پور؛ مرضیه دهقانی؛ محمود تلخابی؛ کمال درانی؛ کیوان صالحی



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب