دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,697
تعداد مشاهده مقاله12,639,558
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,999,970

1.

Designing an Electronic Marketing Model Based on Social Networks –Case Study on Sports Equipment Manufacturing Companies

دوره 3، شماره 4، بهمن 2023، صفحه 85-102
Ziba Mohammad Rezaee؛ Korosh Veisi؛ Adel Fatemi؛ Samira Aliabadi؛ Mohsen Smaeili

2.

Exploring the Impact of Common vs. Restricted Social Networks on English Foreign Language Learners' Writing Skill

دوره 4، شماره 2، مهر 2020، صفحه 81-100
Farzaneh Khodabandeh؛ Elaheh Naseri

3.

ارائه یک مدل ساختاری از عوامل زمینه‌ای موثر بر قصد ادامه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در مشتریان با محوریت ارزش‌های فایده‌گرایانه و ارزش‌های لذت‌گرایانه

دوره 9، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 185-240
نازنین حبیبی پور؛ زهره موسوی کاشی

4.

بررسی اثرات بیگانگی و شبکه‌های اجتماعی بر سلامت اجتماعی زنان مناطق 22 گانه تهران

دوره 20، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 7-37
محمد حسن پیران قیداری؛ ابوالقاسم حیدرآبادی؛ سیف الله فرزانه

5.

توسعه یک مدل سه بعدی برای پیشایندها و پیامدهای مشارکت مصرف‌‌‌کنندگان با برندها در شبکه‌‌‌های اجتماعی: رویکرد تلفیقی

دوره 10، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 75-130
فرشته راستی؛ سید محمد طباطبایی نسب؛ سید مهدی الحسینی المدرسی؛ سعید سعیدا اردکانی؛ مجتبی پوررضایی

6.

شبکه‌های اجتماعی ؛بازار سرمایه و گزارشگری مالی

دوره 7، شماره 4، دی 1396، صفحه 23-38
سید علی حسینی؛ مهین خوئینی

7.

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی مدیران شرکت‌های تجاری در شبکه‌های اجتماعی

دوره 10، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 213-258
قاسم زارعی؛ سید محمد رضا موحد؛ سعیده عبادی ثانی

8.

طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب

دوره 6، شماره 4، دی 1398، صفحه 15-64
وجیهه السادات شجاعی؛ میراحمد امیرشاهی؛ ندا عبدالوند

9.

طراحی مدل برندسازی اجتماعی در صنعت بانکداری در شبکه‌های اجتماعی

دوره 7، شماره 3، مهر 1399، صفحه 171-226
عیسی فهیم؛ مجتبی پورسلیمی؛ علی حسین زاده؛ محمد قاسمی نامقی

10.

طراحی مدل پیشایندی و پسایندی رویکرد جمع‌سپاری شبکه‌های اجتماعی درحوزه برندسازی

دوره 11، شماره 3، آبان 1403
سید نجم الدین موسوی؛ لیلی یاراحمدی

11.

نقش شبکه های اجتماعی در حاکمیت شرکتی

دوره 5، شماره 3، مهر 1394، صفحه 13-37
سوسن باستانی؛ مژگان بهشتی زواره



سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب