آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها926
تعداد مقالات7,634
تعداد مشاهده مقاله12,433,128
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,849,743
غباری بناب, باقر, به‌پژوه, احمد, افروز, غلامعلی, حکیمی‌راد, الهام, ارجمندنیا, علی اکبر. (1392). اثربخشی برنامه‌های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. جلوه هنر, 9(4), 9-30. doi: 10.22051/psy.2014.1756
باقر غباری بناب; احمد به‌پژوه; غلامعلی افروز; الهام حکیمی‌راد; علی اکبر ارجمندنیا. "اثربخشی برنامه‌های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی". جلوه هنر, 9, 4, 1392, 9-30. doi: 10.22051/psy.2014.1756
غباری بناب, باقر, به‌پژوه, احمد, افروز, غلامعلی, حکیمی‌راد, الهام, ارجمندنیا, علی اکبر. (1392). 'اثربخشی برنامه‌های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی', جلوه هنر, 9(4), pp. 9-30. doi: 10.22051/psy.2014.1756
غباری بناب, باقر, به‌پژوه, احمد, افروز, غلامعلی, حکیمی‌راد, الهام, ارجمندنیا, علی اکبر. اثربخشی برنامه‌های آموزش بازداری پاسخ و حافظه فعال بر بهبود مهارت‌های اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. جلوه هنر, 1392; 9(4): 9-30. doi: 10.22051/psy.2014.1756


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب