دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها940
تعداد مقالات7,753
تعداد مشاهده مقاله12,821,029
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,134,821
علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی, سمیعی نصر, محمود. (1394). هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان). جلوه هنر, 2(1), 115-134. doi: 10.22051/bmr.2015.2028
سید مسلم علوی; مهدی نجفی سیاهرودی; محمود سمیعی نصر. "هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)". جلوه هنر, 2, 1, 1394, 115-134. doi: 10.22051/bmr.2015.2028
علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی, سمیعی نصر, محمود. (1394). 'هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)', جلوه هنر, 2(1), pp. 115-134. doi: 10.22051/bmr.2015.2028
علوی, سید مسلم, نجفی سیاهرودی, مهدی, سمیعی نصر, محمود. هم‌خوانی شخصیت برند با خودانگاره مشتری و اثرات آن بر رضایت و وفاداری آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان). جلوه هنر, 1394; 2(1): 115-134. doi: 10.22051/bmr.2015.2028


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب