آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها934
تعداد مقالات7,671
تعداد مشاهده مقاله12,525,369
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,902,757
دهدشتی شاهرخ, زهره, یاراحمدی, علی, زینوند لرستانی, حنظله, کاشی پزان جوان, عاطفه. (1394). تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند. جلوه هنر, 2(1), 93-114. doi: 10.22051/bmr.2015.2029
زهره دهدشتی شاهرخ; علی یاراحمدی; حنظله زینوند لرستانی; عاطفه کاشی پزان جوان. "تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند". جلوه هنر, 2, 1, 1394, 93-114. doi: 10.22051/bmr.2015.2029
دهدشتی شاهرخ, زهره, یاراحمدی, علی, زینوند لرستانی, حنظله, کاشی پزان جوان, عاطفه. (1394). 'تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند', جلوه هنر, 2(1), pp. 93-114. doi: 10.22051/bmr.2015.2029
دهدشتی شاهرخ, زهره, یاراحمدی, علی, زینوند لرستانی, حنظله, کاشی پزان جوان, عاطفه. تأثیر نیازهای خود-تعریفی مشتریان بر وفاداری نگرشی و رفتاری آن‌ها با تاکید بر نقش میانجی هویت گرفتن مصرف‌کننده از برند. جلوه هنر, 1394; 2(1): 93-114. doi: 10.22051/bmr.2015.2029


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب