آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها909
تعداد مقالات7,478
تعداد مشاهده مقاله12,087,190
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,554,364
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. (1395). مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد. جلوه هنر, 3(1), 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
احمد روستا; منیژه قره چه; محمد رضا حمیدی زاده; یوسف محمدی فر. "مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد". جلوه هنر, 3, 1, 1395, 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. (1395). 'مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد', جلوه هنر, 3(1), pp. 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132
روستا, احمد, قره چه, منیژه, حمیدی زاده, محمد رضا, محمدی فر, یوسف. مدلی برای برندسازی شهری در ایران براساس نظریه‌ی داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1395; 3(1): 41-68. doi: 10.22051/bmr.2017.10496.1132


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب