دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,002,933
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,218,915
قدم پور, عزت اله, رضایی, مهدی, موذنی, ترانه. (1396). مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک. جلوه هنر, 13(2), 95-112. doi: 10.22051/psy.2017.6329.
عزت اله قدم پور; مهدی رضایی; ترانه موذنی. "مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک". جلوه هنر, 13, 2, 1396, 95-112. doi: 10.22051/psy.2017.6329.
قدم پور, عزت اله, رضایی, مهدی, موذنی, ترانه. (1396). 'مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک', جلوه هنر, 13(2), pp. 95-112. doi: 10.22051/psy.2017.6329.
قدم پور, عزت اله, رضایی, مهدی, موذنی, ترانه. مقایسه اثربخشی توانبخشی رایانه یار و آموزش والدین براساس رویکرد آدلری در بهبود بازداری پاسخ و توانایی برنامه ریزی کودکان مبتلا به اختلال سلوک. جلوه هنر, 1396; 13(2): 95-112. doi: 10.22051/psy.2017.6329.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب