دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها936
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,574,287
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,944,271
معنوی راد, میترا, فاطمی, فریماه. (1396). تبلیغات و اقناع مخاطب با تاکید بر تبلیغات تجاری فرا واقع گرا. جلوه هنر, 9(1), 99-106. doi: 10.22051/jjh.2017.229.
میترا معنوی راد; فریماه فاطمی. "تبلیغات و اقناع مخاطب با تاکید بر تبلیغات تجاری فرا واقع گرا". جلوه هنر, 9, 1, 1396, 99-106. doi: 10.22051/jjh.2017.229.
معنوی راد, میترا, فاطمی, فریماه. (1396). 'تبلیغات و اقناع مخاطب با تاکید بر تبلیغات تجاری فرا واقع گرا', جلوه هنر, 9(1), pp. 99-106. doi: 10.22051/jjh.2017.229.
معنوی راد, میترا, فاطمی, فریماه. تبلیغات و اقناع مخاطب با تاکید بر تبلیغات تجاری فرا واقع گرا. جلوه هنر, 1396; 9(1): 99-106. doi: 10.22051/jjh.2017.229.


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب