دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها935
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,571,047
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,940,369
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. (1395). آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. جلوه هنر, 4(2), 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
منیژه حقیقی نسب; وحیده ممیزی. "آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران". جلوه هنر, 4, 2, 1395, 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. (1395). 'آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران', جلوه هنر, 4(2), pp. 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090
حقیقی نسب, منیژه, ممیزی, وحیده. آزمون یک مدل جامع عملکرد مدیریت روابط با مشتری در رسانه های اجتماعی در بانک های منتخب ایران. جلوه هنر, 1395; 4(2): 39-57. doi: 10.22051/edp.2017.15288.1090


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب