دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها959
تعداد مقالات7,906
تعداد مشاهده مقاله13,376,582
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,501,102
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. (1395). پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 3(3), 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
محمدرضا حمیدی زاده; علیرضا غدیری; منیژه قره چه; کاوه بازرگان. "پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. (1395). 'پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد', جلوه هنر, 3(3), pp. 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334
حمیدی زاده, محمدرضا, غدیری, علیرضا, قره چه, منیژه, بازرگان, کاوه. پیشایند‌های ارزش ویژه برند شرکتی، در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با استفاده از نظریه داده‌بنیاد. جلوه هنر, 1395; 3(3): 11-48. doi: 10.22051/bmr.2017.16181.1334


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب