دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,708
تعداد مشاهده مقاله12,650,948
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,008,753
صالح اردستانی, عباس, پارسا, سمانه, قاسمی, بهروز. (1395). طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 3(3), 119-148. doi: 10.22051/bmr.2017.9997.1111
عباس صالح اردستانی; سمانه پارسا; بهروز قاسمی. "طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 119-148. doi: 10.22051/bmr.2017.9997.1111
صالح اردستانی, عباس, پارسا, سمانه, قاسمی, بهروز. (1395). 'طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد', جلوه هنر, 3(3), pp. 119-148. doi: 10.22051/bmr.2017.9997.1111
صالح اردستانی, عباس, پارسا, سمانه, قاسمی, بهروز. طراحی و تبیین الگوی عوامل موثر بر موفقیت استراتژی تعمیم برند در محصولات پرچرخش، بر اساس رویکرد کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد. جلوه هنر, 1395; 3(3): 119-148. doi: 10.22051/bmr.2017.9997.1111


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب