دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,004,370
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,219,728
کریمی علویجه, محمد رضا, حقیقی کفاش, مهدی, نظری, مهسا. (1395). تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 3(3), 181-214. doi: 10.22051/bmr.2017.16586.1358
محمد رضا کریمی علویجه; مهدی حقیقی کفاش; مهسا نظری. "تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی". جلوه هنر, 3, 3, 1395, 181-214. doi: 10.22051/bmr.2017.16586.1358
کریمی علویجه, محمد رضا, حقیقی کفاش, مهدی, نظری, مهسا. (1395). 'تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی', جلوه هنر, 3(3), pp. 181-214. doi: 10.22051/bmr.2017.16586.1358
کریمی علویجه, محمد رضا, حقیقی کفاش, مهدی, نظری, مهسا. تاثیر فعالیت‌های خلق ارزش در جوامع برند، بر خرید مجدد مشتریان و وفاداری به برند در رسانه‌های اجتماعی. جلوه هنر, 1395; 3(3): 181-214. doi: 10.22051/bmr.2017.16586.1358


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب