دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,713
تعداد مشاهده مقاله12,656,105
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,013,154
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. (1395). مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی. جلوه هنر, 3(4), 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
مهدی نیکفرجام; ساره عبدالوند. "مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی". جلوه هنر, 3, 4, 1395, 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. (1395). 'مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی', جلوه هنر, 3(4), pp. 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169
نیکفرجام, مهدی, عبدالوند, ساره. مدل‌سازی ارزش ویژه برند برای محصولات تند‌مصرف، با رویکرد سیستم‌های دینامیکی. جلوه هنر, 1395; 3(4): 123-156. doi: 10.22051/bmr.2018.11367.1169


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب