دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,665,101
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,018,964
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. (1397). تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84. جلوه هنر, 10(1), 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
فهیمه دانشگر; عاطفه لبوحسینی. "تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84". جلوه هنر, 10, 1, 1397, 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. (1397). 'تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84', جلوه هنر, 10(1), pp. 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109
دانشگر, فهیمه, لبوحسینی, عاطفه. تفاوت تکنیک های طنز در تبلیغات محصولات غذایی ایران و انگلستان در سال های 94-84. جلوه هنر, 1397; 10(1): 35-44. doi: 10.22051/jjh.2017.9927.1109


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب