دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها951
تعداد مقالات7,816
تعداد مشاهده مقاله13,016,358
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,225,847
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. (1396). شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران). جلوه هنر, 4(2), 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
مهران رضوانی; کبری گودرزی; امیر مشهدی فراهانی. "شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران)". جلوه هنر, 4, 2, 1396, 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. (1396). 'شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران)', جلوه هنر, 4(2), pp. 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094
رضوانی, مهران, گودرزی, کبری, مشهدی فراهانی, امیر. شناسایی ابعاد موثر تداعی معانی برند ملّی بر جذب کارآموزان بین‌المللی دارای قصد‌ِکارآفرینانه ( مطالعۀ موردی: مرکز آیسک ایران). جلوه هنر, 1396; 4(2): 107-132. doi: 10.22051/bmr.2018.9546.1094


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب