دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,694
تعداد مشاهده مقاله12,611,909
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,976,157
شیرازیان, زهرا. (1396). بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان. جلوه هنر, 4(2), 131-170. doi: 10.22051/bmr.2018.16565.1357
زهرا شیرازیان. "بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان". جلوه هنر, 4, 2, 1396, 131-170. doi: 10.22051/bmr.2018.16565.1357
شیرازیان, زهرا. (1396). 'بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان', جلوه هنر, 4(2), pp. 131-170. doi: 10.22051/bmr.2018.16565.1357
شیرازیان, زهرا. بررسی تاثیر شفافیت درک‌شده از عملکرد، تجربه‌ی برند و شهرت سازمانی، بر خشنودی مشتریان. جلوه هنر, 1396; 4(2): 131-170. doi: 10.22051/bmr.2018.16565.1357


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب