دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,660,656
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,016,182
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. (1396). تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر). جلوه هنر, 4(3), 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
مجید اسماعیل پور; فرشاد آرام. "تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)". جلوه هنر, 4, 3, 1396, 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. (1396). 'تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر)', جلوه هنر, 4(3), pp. 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270
اسماعیل پور, مجید, آرام, فرشاد. تاثیر مسئولیت اجتماعی بانک‌ها بر ادراک مشتریان از تصویر برند آنها (مورد مطالعه: شعب بانک ملت بوشهر). جلوه هنر, 1396; 4(3): 109-142. doi: 10.22051/bmr.2018.14407.1270


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب