دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها962
تعداد مقالات7,970
تعداد مشاهده مقاله13,473,944
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,572,226
درخشان, علی, شکی, فرزانه. (1399). تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. جلوه هنر, 12(35), 151-175. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
علی درخشان; فرزانه شکی. "تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط". جلوه هنر, 12, 35, 1399, 151-175. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
درخشان, علی, شکی, فرزانه. (1399). 'تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط', جلوه هنر, 12(35), pp. 151-175. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636
درخشان, علی, شکی, فرزانه. تأثیر روش آموزش کاربردشناسی تشریحی وتلویحی بر درک کنش‌های گفتاری معذرت‌خواهی و امتناع در بین دانشجویان زبان انگلیسی سطح متوسط. جلوه هنر, 1399; 12(35): 151-175. doi: 10.22051/jlr.2019.23938.1636


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب