دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها936
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,573,330
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,942,673
قائمی, محمد حسین, صابر, امیر. (1398). تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت. جلوه هنر, 9(2), 195-218. doi: 10.22051/jera.2018.17754.1825
محمد حسین قائمی; امیر صابر. "تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت". جلوه هنر, 9, 2, 1398, 195-218. doi: 10.22051/jera.2018.17754.1825
قائمی, محمد حسین, صابر, امیر. (1398). 'تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت', جلوه هنر, 9(2), pp. 195-218. doi: 10.22051/jera.2018.17754.1825
قائمی, محمد حسین, صابر, امیر. تأثیر غیرخطی رقابت در بازار محصول و سودآوری بر نسبت بدهی‌ها، با درنظرگرفتن مجموع فضای کسب‌وکار ایران در اندازه‌گیری رقابت. جلوه هنر, 1398; 9(2): 195-218. doi: 10.22051/jera.2018.17754.1825


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب