دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها937
تعداد مقالات7,694
تعداد مشاهده مقاله12,612,710
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,976,429
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1397). Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence. جلوه هنر, 2(2), 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Ehsan Narimani Vahedi; Mahnaz Saeidi; Nasrin Hadidi Tamjid. "Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence". جلوه هنر, 2, 2, 1397, 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. (1397). 'Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence', جلوه هنر, 2(2), pp. 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111
Narimani Vahedi, Ehsan, Saeidi, Mahnaz, Hadidi Tamjid, Nasrin. Exploring Iranian EFL Teachers’ Perception and Practice of Corrective Feedback in Light of Emotional Intelligence. جلوه هنر, 1397; 2(2): 31-50. doi: 10.22051/lghor.2019.25599.1111


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب