دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,713
تعداد مشاهده مقاله12,655,419
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,012,125
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسداله, ایوبی یزدی, حمید. (1397). مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف‌کننده به بازاریابی علت‌محور. جلوه هنر, 5(3), 187-225. doi: 10.22051/bmr.2019.24960.1717
مرتضی سلطانی; اسداله کردنائیج; حمید ایوبی یزدی. "مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف‌کننده به بازاریابی علت‌محور". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 187-225. doi: 10.22051/bmr.2019.24960.1717
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسداله, ایوبی یزدی, حمید. (1397). 'مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف‌کننده به بازاریابی علت‌محور', جلوه هنر, 5(3), pp. 187-225. doi: 10.22051/bmr.2019.24960.1717
سلطانی, مرتضی, کردنائیج, اسداله, ایوبی یزدی, حمید. مطالعه تجربی نقش دسترسی و شفافیت در ابعاد شناختی، عاطفی و رفتاری پاسخ مصرف‌کننده به بازاریابی علت‌محور. جلوه هنر, 1397; 5(3): 187-225. doi: 10.22051/bmr.2019.24960.1717


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب