دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,985
تعداد مشاهده مقاله6,948,127
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,927,299
طالب پور, مهدی, خرسندی فرد, مجید. (1397). مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف کننده های نوشابه های انرژی زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی). جلوه هنر, 5(3), 171-198. doi: 10.22051/bmr.2019.25053.1720
مهدی طالب پور; مجید خرسندی فرد. "مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف کننده های نوشابه های انرژی زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی)". جلوه هنر, 5, 3, 1397, 171-198. doi: 10.22051/bmr.2019.25053.1720
طالب پور, مهدی, خرسندی فرد, مجید. (1397). 'مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف کننده های نوشابه های انرژی زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی)', جلوه هنر, 5(3), pp. 171-198. doi: 10.22051/bmr.2019.25053.1720
طالب پور, مهدی, خرسندی فرد, مجید. مقایسه اثربخشی پیام تبلیغاتی چریکی و غیر چریکی در مصرف کننده های نوشابه های انرژی زای ورزشی (ردبول و بلک انرژی). جلوه هنر, 1397; 5(3): 171-198. doi: 10.22051/bmr.2019.25053.1720


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.