دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,975
تعداد مشاهده مقاله6,926,535
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,915,102
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. (1397). شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت. جلوه هنر, 5(4), 85-106. doi: 10.22051/bmr.2019.24648.1699
محمدرضا حمیدی زاده; آذین ساکی پور; سید مهدی جلالی. "شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت". جلوه هنر, 5, 4, 1397, 85-106. doi: 10.22051/bmr.2019.24648.1699
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. (1397). 'شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت', جلوه هنر, 5(4), pp. 85-106. doi: 10.22051/bmr.2019.24648.1699
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. شناسایی و ارزشیابی الگوی عوامل کلیدی بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت. جلوه هنر, 1397; 5(4): 85-106. doi: 10.22051/bmr.2019.24648.1699


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.