دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها936
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,576,159
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,945,331
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. (1397). تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ. جلوه هنر, 5(4), 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
مجید اسماعیل پور; حمید ایزدی; سلیمه افراخته; فاطمه زاهدی. "تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ". جلوه هنر, 5, 4, 1397, 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. (1397). 'تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ', جلوه هنر, 5(4), pp. 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ. جلوه هنر, 1397; 5(4): 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب