آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها626
تعداد مقالات5,122
تعداد مشاهده مقاله7,189,066
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,049,394
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. (1397). تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ. جلوه هنر, 5(4), 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
مجید اسماعیل پور; حمید ایزدی; سلیمه افراخته; فاطمه زاهدی. "تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ". جلوه هنر, 5, 4, 1397, 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. (1397). 'تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ', جلوه هنر, 5(4), pp. 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611
اسماعیل پور, مجید, ایزدی, حمید, افراخته, سلیمه, زاهدی, فاطمه. تأثیر اثربخشی تأییدکننده مشهور در تبلیغات بر تصویر برند مورد تبلیغ. جلوه هنر, 1397; 5(4): 107-140. doi: 10.22051/bmr.2020.22856.1611


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.