دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,978
تعداد مشاهده مقاله6,937,947
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,920,939
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. جلوه هنر, 6(1), 17-66. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
عظیم اله زارعی; غزاله طاهری. "بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 17-66. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). 'بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین', جلوه هنر, 6(1), pp. 17-66. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. بررسی تعلق مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. جلوه هنر, 1398; 6(1): 17-66. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.