آمار

تعداد نشریات24
تعداد شماره‌ها686
تعداد مقالات5,688
تعداد مشاهده مقاله8,066,564
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,564,529
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. جلوه هنر, 6(1), 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
عظیم اله زارعی; غزاله طاهری. "بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. (1398). 'بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین', جلوه هنر, 6(1), pp. 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875
زارعی, عظیم اله, طاهری, غزاله. بررسی تعلق ‌مشتری به جامعه برند، با تأملی بر پیشایندهای هم‌آفرینی ارزش برند مشتری در جوامع برند آنلاین. جلوه هنر, 1398; 6(1): 17-65. doi: 10.22051/bmr.2020.28778.1875


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.