دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها938
تعداد مقالات7,724
تعداد مشاهده مقاله12,658,051
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,014,533
رزمی, زهرا, ناظمی, آسیه. (1398). قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی. جلوه هنر, 6(1), 67-106. doi: 10.22051/bmr.2020.29535.1907
زهرا رزمی; آسیه ناظمی. "قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 67-106. doi: 10.22051/bmr.2020.29535.1907
رزمی, زهرا, ناظمی, آسیه. (1398). 'قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی', جلوه هنر, 6(1), pp. 67-106. doi: 10.22051/bmr.2020.29535.1907
رزمی, زهرا, ناظمی, آسیه. قدرت اجتماعی برند: رویکردی نو به عوامل قدرت در کانال بازاریابی استادان و دانشجویان دانشگاه الزهرا با دیدگاه تحلیل شبکه اجتماعی. جلوه هنر, 1398; 6(1): 67-106. doi: 10.22051/bmr.2020.29535.1907


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب