دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها959
تعداد مقالات7,901
تعداد مشاهده مقاله13,354,826
تعداد دریافت فایل اصل مقاله9,480,296
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. (1398). تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران). جلوه هنر, 6(1), 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
رضا شافعی; شادیه سیجانیوندی. "تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران)". جلوه هنر, 6, 1, 1398, 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. (1398). 'تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران)', جلوه هنر, 6(1), pp. 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890
شافعی, رضا, سیجانیوندی, شادیه. تأثیر تبلیغات تائید کننده‌های مشهور بر نگرش زنان مصرف‌کننده با نقش میانجی خودپنداره (موردمطالعه: مصرف‌کنندگان لوازم‌آرایشی بهداشتی در شهر تهران). جلوه هنر, 1398; 6(1): 141-186. doi: 10.22051/bmr.2020.29030.1890


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب