دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,995
تعداد مشاهده مقاله6,963,153
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,935,349
سرداری, باقر, طالبی, سبا. (1399). اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 16(3), -. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
باقر سرداری; سبا طالبی. "اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص". جلوه هنر, 16, 3, 1399, -. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
سرداری, باقر, طالبی, سبا. (1399). 'اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص', جلوه هنر, 16(3), pp. -. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898
سرداری, باقر, طالبی, سبا. اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خاص. جلوه هنر, 1399; 16(3): -. doi: 10.22051/jontoe.2020.29325.2898


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.