دانشگاه الزهرا

آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها606
تعداد مقالات4,985
تعداد مشاهده مقاله6,948,466
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,927,619
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. (1399). بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد. جلوه هنر, 10(4), 126-150. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پروین پورفخریان; ناصر ایزدی نیا; حجت اله هادی پور هفشجانی. "بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد". جلوه هنر, 10, 4, 1399, 126-150. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. (1399). 'بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد', جلوه هنر, 10(4), pp. 126-150. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155
پورفخریان, پروین, ایزدی نیا, ناصر, هادی پور هفشجانی, حجت اله. بررسی تأثیر رقابت در بازار محصول بر رابطه بین مسئولیت‌پذیری اجتماعی شرکت و نگهداشت وجه نقد. جلوه هنر, 1399; 10(4): 126-150. doi: 10.22051/jera.2019.21728.2155


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.