آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها621
تعداد مقالات5,096
تعداد مشاهده مقاله7,160,507
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,031,168
رحیمی چیتگر, فاطمه, مقدسی, علیرضا. (1398). تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ). جلوه هنر, 6(3), 61-92. doi: 10.22051/bmr.2020.27638.1818
فاطمه رحیمی چیتگر; علیرضا مقدسی. "تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره )". جلوه هنر, 6, 3, 1398, 61-92. doi: 10.22051/bmr.2020.27638.1818
رحیمی چیتگر, فاطمه, مقدسی, علیرضا. (1398). 'تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره )', جلوه هنر, 6(3), pp. 61-92. doi: 10.22051/bmr.2020.27638.1818
رحیمی چیتگر, فاطمه, مقدسی, علیرضا. تاثیر تجربه مشتری بر اعتماد و عشق به برند و تحلیل پیامدهای آن با نقش تعدیل گری هویت نام تجاری ( موردمطالعه : مشتریان محصولات آرایشی و بهداشتی سینره ). جلوه هنر, 1398; 6(3): 61-92. doi: 10.22051/bmr.2020.27638.1818


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.