آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها899
تعداد مقالات7,401
تعداد مشاهده مقاله11,866,046
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,362,515
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. (1398). شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای. جلوه هنر, 6(3), 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
اسماعیل شاه طهماسبی; اسحاق قورچی بیگی. "شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای". جلوه هنر, 6, 3, 1398, 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. (1398). 'شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای', جلوه هنر, 6(3), pp. 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001
شاه طهماسبی, اسماعیل, قورچی بیگی, اسحاق. شخصیت برند بر سهم خرید مشتریان با توجه به نقش سازه‌های ارتباطی در صنعت خرده‌فروشی زنجیره ای. جلوه هنر, 1398; 6(3): 125-148. doi: 10.22051/bmr.2020.31521.2001


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب