آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها928
تعداد مقالات7,637
تعداد مشاهده مقاله12,457,203
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,865,247
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. (1398). طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. جلوه هنر, 6(4), 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
وجیهه السادات شجاعی; میراحمد امیرشاهی; ندا عبدالوند. "طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. (1398). 'طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب', جلوه هنر, 6(4), pp. 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887
شجاعی, وجیهه السادات, امیرشاهی, میراحمد, عبدالوند, ندا. طراحی مدل آمیختگی مشتری با برند در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر پیش‌ران‌ها و نتایج با استفاده از روش فراترکیب. جلوه هنر, 1398; 6(4): 15-64. doi: 10.22051/bmr.2020.28953.1887


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب