آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها621
تعداد مقالات5,096
تعداد مشاهده مقاله7,160,520
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,031,174
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. (1398). شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. جلوه هنر, 6(4), 212-249. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
علی قربانی; فربد فخرالدین. "شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی". جلوه هنر, 6, 4, 1398, 212-249. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. (1398). 'شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی', جلوه هنر, 6(4), pp. 212-249. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008
قربانی, علی, فخرالدین, فربد. شناسایی ویژگی‌های تأثیرگذار برند بر شکل‌گیری ارتباطات کلامی الکترونیکی. جلوه هنر, 1398; 6(4): 212-249. doi: 10.22051/bmr.2020.31759.2008


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.