دانشگاه الزهرا

 آمار

تعداد نشریات25
تعداد شماره‌ها936
تعداد مقالات7,692
تعداد مشاهده مقاله12,574,342
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,944,293
Suzani, Mojde, Aliasin, Seyed hesamuddin, Nasiri, Mahdi. (1400). Foreign Language Vocabulary Learning: Interactive Whiteboard-Mediated vs. Paper-Based Corrective Feedback. جلوه هنر, 5(2), 75-96. doi: 10.22051/lghor.2021.33419.1375
Mojde Suzani; Seyed hesamuddin Aliasin; Mahdi Nasiri. "Foreign Language Vocabulary Learning: Interactive Whiteboard-Mediated vs. Paper-Based Corrective Feedback". جلوه هنر, 5, 2, 1400, 75-96. doi: 10.22051/lghor.2021.33419.1375
Suzani, Mojde, Aliasin, Seyed hesamuddin, Nasiri, Mahdi. (1400). 'Foreign Language Vocabulary Learning: Interactive Whiteboard-Mediated vs. Paper-Based Corrective Feedback', جلوه هنر, 5(2), pp. 75-96. doi: 10.22051/lghor.2021.33419.1375
Suzani, Mojde, Aliasin, Seyed hesamuddin, Nasiri, Mahdi. Foreign Language Vocabulary Learning: Interactive Whiteboard-Mediated vs. Paper-Based Corrective Feedback. جلوه هنر, 1400; 5(2): 75-96. doi: 10.22051/lghor.2021.33419.1375


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب